• +36-20-380-6435
  • info@cornerfitness.hu
  • +36 1 363 1046

Cross training

izomnövelésre és zsírégetésre

„Az evolúció által kialakított testünk rendeltetésszerű használata, a vele született kapacitások életben tartása, optimalizása″

(Radnai Tamás)

A Cross Training a természetes mozgásokat utánozza, így minden egyes edzés az egész testet megdolgozza. A testünket a Cross Training során egységként kezeljük és nem izomcsoportonként. A Cross Training-től izmosabb, erősebb, kitartóbb és rugalmasabb leszel. Leggyakrabban a saját testünket használjuk ellenállásként, de többféle eszközt is igénybe lehet venni (súly, kötél, kettlebell stb.) A Cross Training-et végezhetjük önálló tevékenységként vagy valamilyen sportág specifikációjaként.
Az edzések alkalmasak izomnövelésre és zsírégetésre is egyaránt. A Cross Training arra törekszik, hogy minél inkább elmossa a kardió és erőedzés közötti határt, így alakítva ki az egyén számára szükséges erő-állóképességet. A rendszer 10 fizikai képesség fejlesztését célozza meg: Erő, hajlékonyság, teljesítmény, koordináció, agilitás, keringés-légzés állóképessége, egyensúlyérzék, pontosság, kitartás, gyorsaság.

Amit fejleszt:

  • erőállóképesség, erőnlét növelés
  • kitartás, állóképesség
  • koordináció és koncentráció
  • egyensúlyérzék
Neked való: akár zsírégetés, akár izomtömeg növelés a célod, és ha kedveled a saját testsúlyos gyakorlatokat és a kemény, izzasztó óratípusokat

Az órát tartja:

Időpont(4)

  • Hétfő

    17:00 – 18:00

    VIKI
    Funkcionális

  • Kedd

    20:00 – 21:30

    VIKI+ATTILA
    Funkcionális

  • Csütörtök

    20:00 – 21:00

    ATTILA
    Funkcionális

  • Szombat

    10:00 – 11:00

    VIKI+ATTILA
    Funkcionális